úterý 14. července 2009

Prázdniny - den 14.

Konečně dnes nebylo nudné vstávání. Z postele jsem, vylez něco po sedmé hodině. A místo snídaně se vytahovaly stehy. Pravda. Nebyla to bůhví, jak moc úžasná změna, ale rozhodně to potěší. Stále lepší než kdybych udělal to co většinou. Vstal, nasnídal se, umyl si zuby a sedl k PC.

Stejně jsem nakonec sedl k PC a pokoušel se na Win XP rozběhnout Lineage II. Mé snažení bylo korunováno úspěchem. Poté, co jsem zjistil, jak zabránit točení pohledové kamery bylo všechno v pořádku. Smůla, že se mi hra moc nelíbila. Nic proti „šikmooké“ grafice. Občas je pěkné, se podívat na jejich polo-komixové, ale v tomto případě? No moc se mi to nelíbilo. Kromě toho, že postavy vypadaly příliš uhlazeně, tak jejich výběr byl mizivý. Mohl jsem si vybrat holku, chlapa a ještě bojovníka nebo mága. Bylo tam sice pár ras, ale ve výsledku… vlastní konfigurace postav byla ubohá. Hratelnost hry byla dobrá, ale zase tu je ale. Mohli tam dát dva módy. Jeden jako klikačku myší a druhý jako chození šipkami z WoW. K ději se vyjadřovat nebudu. Jednak protože tam není a stejně by se mi o něm nechtělo psát. Ve hře jde jen o killení nestvůr a qustění. Poměrně plytká kombinace, která nemůže na delší dobu zabavit. Tento nedostat nemůže vyrovnat ani grafika, která sic designově nic moc, tak na MMORPG hodně slušná.

Po obědě, který jsem si vylepšil sýrem (nevím jakého chytrolína napadlo ho zatavit do vosku) nastal polední klid. Respektive v mém případě sledování hodinu dvacet dlouhé přednášky o Google Wave. Poté se nedělo nic zajímavého. Popovídal jsem si na IM a šel nafotit nějaké reference, jelikož mým plánem bylo, udělat si „grafické poledne“. Když došlo na stahování fotek, objevila se jedna, týden stará, která stála za úpravu v Picase a uploadnutí na web.

Na zbytek dne nějaké extra plány nemám. Budu si dělat 3D modely hrnků z fotek, které jsou nyní bezpečně hozené na disku v PC a poté se uvidí. Třeba dojde dokonce na procvičování psaní všemi deseti nebo oživení nějakého programátorského jazyka (popřípadě naučením se základům nového). Na večer bych se mohl konečně pustit do Tolkiena, a pokud mi bude přát štěstí, tak zalehnu do postele ještě před půlnocí.

update: 23:50 - No tak před půl nocí fakt neusnu. Ale plány ot byly pěkné. :-) Na druhou stranu... Sklenka vína a kniha k tomu, také nejsou tak špatné.

Žádné komentáře: