čtvrtek 16. července 2009

Prázdniny - den 16.

Vstanu, obleču se, protáhnu se. Šestnáctý den prázdnin pro mě začíná stejně nudně jako většina předchozích. Snídaně se skládala jako obyčejně z nějakého pečiva a čaje. Zkrátka zaběhnutá klasika.

Po snídani se šlo pracovat na rendermanii. Přesto, že věřím v sílu mental raye, tak jsem ho jako obvykle opustil. Nahodil jsem do scény moc velké textury a chudák můj miláček už nezvládal rederovat. Nahodil jsem tedy Maxwell render a doufal, že ten poběží v pohodě. Běžel. Do doby než jsem se blížil ke konci texturování. To už bohužel také nezvládal. Tak jsem strávil zbytek dne optimalizací. Ještě teď mi z toho hrabe. Je to ta nejúmornější práce, jakou může grafik dělat. Ale co nadělám. Nemám v PC 16GB RAM.


Plány na večer se také nesou v poněkud klasicistním duchu. Upravím nějaké chyby v renderu (nevím proč na některých místech není textura, přestože ve viewportu je zobrazená správně). Především se pokusím nahodit starou podlahu, která byla o mnoho lepší (ale taky mnohem náročnější na paměť). Dalším cílem bude prokousat se LoTRem na stranu 240 a potom zalehnout. Zítřejší vstávání bude totiž…

Žádné komentáře: