pátek 31. července 2009

Prázdniny - den 31.

Dnes jsem zase vstával mezi sedmou a osmou hodinou. Na snídani si dal těstoviny s mákem, které zbyly ze včerejšího oběda, a spláchl je hrnkem mléka. Nebylo to sice nic moc, ale nadrbou stranu to nebyl jako vždy suchý rohlík s ničím.

Po snídani jsem se zase podíval na zprávy na ČT 24 a poté šel na horu do pokoje na PC, nastavil pár drobností na renderu a nechal svého broučka počítat a počítat a počítat. Vlastně počítá do teď. Více jak 80% času je procesor vytížen téměř na maximum a RAM zaplněná k prasknutí. Vhledem k tomu, že nebylo co dělat, otevřel jsem LoTRa a čet, pročítal, u toho se vrtil a zase četl. Občas upravil nějaké materiály v renderu. btw: Nechápu, jak to že nejde referovat pozadí. Pokud otevřu jiný projekt, tak to jde bez problémů a tak jak má, ale zrovna v rendermanii ne. A to mám všechno, tak jak má být. No vyrenderuju si vrstvy a popřípadě některé objekty samostatně a poté to složím v PS.


Jinak vím, že asi předbíhám události, ale dočetl jsem LoTRa a už nemám, čím bych se zabavil. Předpokládám, že rendermanii za chvíli dokončím a zase se budu nudit. I když to budu i tak, protože nebudu mít, co dělat při renderu. Maximálně se můžu dívat na filmy (teď na večer to odnesl LoTR 2 EE).

Plány na tento večer zase nemám. Nic zajímavého ani dělat nemůžu. Maximálně se zase budu hrabat v grafice a dodívám se na film.

Žádné komentáře: