pondělí 6. července 2009

Prázdniny - den 6.

Probuzení? V 5:58. Bylo ot příliš brzy na to, abych vylezl z postele, tak jsem zase zalehl a spal. V 7:59 přišla SMS. Říkal jsem si: "Kdo to může být? Stejně s nikým na hřiby nepůjdu." No trošku jsem se sekl. SMSka byla od T-Mobile a laskavě mi sdělili, že mi zablokovali všechny služby, protože jsem v mínusu. S přihlédnutím k tomu, že jsem měl ještě večer 27 Kč a o pár hodin později to mělo být pod nulou, jsem si řekl, že se sekli, ale přesto se koukl na kredit. Z počátku se mi zdálo, že ještě sním, ale číslo -76 Kč, zobrazené na displeji se začalo pomalu, ale jistě prokousávat do mého ospalého vědomí.

První otázkou bylo, jak je možné, že přijdu během večera o stovku? Okamžitě jsem zkontroloval, jestli na mobilu není zaplá nějaká aplikace, která požívá internet. Všechno bylo vypnuté a když jsem skontroval všechny možná připojení, tak jsem tam nenašel ani náznak toho, že by byl mobil připojený na net.

No což. Asi začnu věřit na duchy, jelikož peníze se mi ztrácely i na předchozím mobilu. Nevím, jak to ty mobily dělají, ale třeba jedna sms z Chorvatska mě přišla na 55 Kč nebo jedno dvouminutové volání v ČR do vlastní sítě na 30 kaček. Nebo se peníze ztrácely samovolně. Třeba na začátku minulého týdne jsem měl na mobilu 60 Kč a včera 27. Mezi tím jsem poslal 2 maximálně 3 smsky. Divné je, že peníze se převážně ztrácejí pozvolně. Většinou sem a tam chybělo 10-20 Kč, ale najednou stovka pryč? No asi si pozvu nějakého šamana.

Jinak na snídani byl rohlík, nějaká vánočka a káva. Po zbytek dne plánuji nic nedělání. Chvíli budu u knihy, chvíli na PC a večer si nabalím věci za zítřejší cestu.

Update 1: Když jsem jedl večeři, tak jsem si k tomu zapnul TV a bylo mi jedno, co tam je. Moje nezaujetí ovšem trvalo jen chvíli. Pozornost upoutala, zněla ze zpráv na Nově. Hlavou mi probleskal myšlena, že jsem už dlouho neviděl zpravodajství na tomto poněkud přehnaně zkomercializovaném kanále a, že se třeba od té doby zlepšili. Bohužel se překvapení nekonalo. Po třech prvních nejdůležitějších zprávách, z nichž v jedné řekli, že neví, jaké bude počasí v druhé, že televizní štáb natočil ducha M. Jacksona, jsem dospěl k rezolutnímu závěru, že zprávy na Nově už nikdy.


Žádné komentáře: