pondělí 10. srpna 2009

Prázdniny - den 41.

Vstal jsem, najedl se a šel na počítač. Zas a znovu to samé. Prakticky nic se nemění. Už se z toho stal rituál a to celkem nudný. Chtělo by to třeba něco jako „Vstanu, skočím do bazénu, vylezu na skálu a sjedu kilometrové schody na kole.“. Smůla, že toto není moc reálné. Ale představa alespoň nějaká.

No, ale abych se dostal dopoledni. Stáhl jsem si Ice Age: Dawn of the Dinosaurs a měl jsem o zábavu na chvíli postaráno. Co jsem tak četl nějaké komentáře a mini recenze na tento filmeček, tak některým se líbil, jiným ne a vyber si. Jedna skupina považovala vtipy za ohrané klišé a druhou to pobavilo. A jak jsem na tom já? Ano nepravda, že některé vtipy z filmu jsou trošku „ohrané“, ale to neznamená, že to není stále vtipné a zábavné. A i kdyby se to nějakému brblovi nelíbilo, tak minimálně musí objektivně uznat, že to je skvělá podívaná pro děcka.

Po obědě (který nebyl), jsem sedl na kolo a vyrazil do města na nákup. Mamce jsem řekl, že chci koupit nějaké třičtvrťáky na sport. Nevím, jak se jí to povedlo, ale nějak si z toho vzala, že to chci pro sebe. Když jsem jí konečně pracně dovysvělil, že to chci pro slečnu H k narozeninám, tak se netvářila nějak nadšeně. Možná proto, že mi připadá, že slečnu H nemá moc v oblibě a možná si myslela, že je to nevhodný dárek (nebo ho H moc nevyužije). Ať tak či onak, tak se mi to zdá vhodnější než tužka a minu autíčko na natahování (nechápu, co se na tom slečně K a J nezdálo :-D). Po dlouhém vybírání a nechtěném uražení prodavačky (nemůžu za to, že je tlustá a já zrovna řekl, že černá zeštíhluje a přiblble se při tom na ni podíval :-D), jsem konečně našel kalhoty, které jsem +- chtěl koupit. Smůla, že ty červené měli je v Sku a nebo Lku. Ale i takto byla dobrá koupě. Při placení jsem si uvědomil, že všechny peníze mám doma v pokladničce a tak zaplatil jen 750 Kč. Dalších pět stovek musela zaplatit mamka. :-D A to se ještě spletla a prodavačce podávala tisícovku (a potom se vymlouvala, že umí počítat jen do 32).

Zpátky doma jsem se zase nudil. Popovídal si se slečnou E na IM a potom šel na pár kol Doty. Následoval „pondělní tenis“. Ve čtyřhře jsem vyhrával, ale naši potom dorovnali a rozhodující kolo hrát nechtělo, protože věděli, že by to pohnojili. :-D
Večer se skládal jen z Doty, pokecu se slečnou E a potom s H a když už nebylo zbytí, nadešel čas napsat další den do prázdniníčku. No a nyní, když mám hotovou i tuto činnost, tak je čas si jít hrát s gumovou kachničkou a potom do postele (snad si stihnu přečíst ještě kapitulu „Motivace“ z knihy o psychologii)

Žádné komentáře: