úterý 11. srpna 2009

Prázdniny - den 42.

Dnes byla zase celkem nuda. Vstal jsem a vykonal každodenní rituál. Zrovna když jsem si umýval zuby, tak začal zvonit mobil. To po ránu vážně potěší. Volala nějaká… co já vím, co to bylo za osobu. Říkala mi nějaké věci ohledně mé budoucí brigády. Naivně si myslela, že jí po ránu vnímám a svoje odpovědi rozmýšlím. Na každou její otázku jsem říkal automaticky „Ano.“ a vůbec nevnímal věci, které do mě hustila. Ani bych se nedivil, kdyby se ptala na nějakou otázku, kde bych musel odpovědět jinak než ano/ne a já odpověděl zase „Ano.“.

Dopoledne jsem vyčkával na slečnu E na IM, abychom se domluvili na zítřek. No nedočkal jsem se. A tak se šlo na Dotu. První dvě hry jsem totálně zmrvil. Tak špatně se mi ještě nikdy nevedlo. A když jsem si řekl, že to zkusím ještě naposledy, tak se nějak zcvokly klávesy (DK) a nešel chat a nějak se ve Waru vypl zvuk. Hrdina šel tedy ovládat prakticky pouze myší, což je dosti nepříjemné. Obzvlášť s Banem na middle. Světe div se během chvíle jsem měl „dominating“ a drnkal každého, kdo mi zkřížil cestu.

Povzbuzen úspěchem jsem šel ještě několik her a byl jsem mezi nejlepšími. V poslední hře, kdy jsem měl Bone, se souboj protáhl na pěkně dlouho a to mi dalo možnost mít skoro +300, critical, velkou rychlost a orb navíc, kdyby došla mana. Ze svižného zápasu se nakonec stala přetahovaná o každý metr lajny a mlátili jsme do sebe kouzly hlava nehlava. Došlo to dokonce až tak daleko, že některé postupy byly zcela přetaktizované a neustále se měnil styl hry. Po si tak matně vzpomínám, tak zajímavá strategie byla ward war, kdy jsme oba týmy všude rozházely wardy a s chutí do sebe. Kdo dá první stun vyhrává. Nakonec se hra ukončila tak, že taur ze sebe udělal tanka, Sand King se portl, dal stun a U a já se svým mega dmg domlátil toho, kdo se opovážil odolávat. Každopádně to byla úžasná hra pro oba týmy.


Na večer jsem se bez slečny H začal nudit a tak vymýšlel vše možné. Vytvořil jsem nový logický oddíl na disku, stáhl Kubuntu a nainstaloval. Problém je v tom, že jej nemůžu rozchodit. Při startu PC se zobrazí pouze Windows 7 a předchozí verze Windows. No ještě se v tom budu muset prohrabat, takže nakonec budu mít o zábavu postaráno. :-)

Žádné komentáře: