pondělí 17. srpna 2009

Prázdniny - den 48.

Dnes se nic zvláštního nestalo. Prostě jsem vstal, nasnídal se a to je asi tak vše. Dopoledne jsem strávil prací na brigádě. Šlo to celkem ztuha, jelikož podklady už mizí a za chvíli asi budu muset jet do Valu osobně a napsat si věci na místě.
Po obědě jsem si dal jednu Dotku s T (minem) a málem mě jeblo. On hrál jak vemeno. Totálně pohnojil celou hru a potom leavnul (podle jeho slov mu to padlo). Dostal ban od 10 lidí a už si s nimi hodně dlouho nezahraje. Naštěstí další hra bez něj byla skvělá a můj team vyhrál v pohodě.

V podvečer jsem se koukl na „State of Play“ (Na odstřel) a užil si trošku zábavy. Není to, kdo ví jaká akční podívaná, ale i tak to je celkem dobrý film. Tedy hlavně ten konec jsem takový nečekal. Věděl jsem, že se určitě ještě nějak zamotá, ale naprostý zvrat? To mě, ne že překvapilo, ale rozhodně to bylo zajímavé.

A když už nebyl ani film, na který bych se mohl dívat, přišla slečna H. Je pozoruhodné, že i po deseti dnech prakticky nulové komunikace si nemáme co říct. Jakože nic neobvyklého u ní, ale kdybych byl já deset dní někde na dovolené, tak určitě řeknu více než to, že prakticky nic nevím, nic si nepamatuji a zbytek neřeknu. No radši neřešit.

Žádné komentáře: