pondělí 24. srpna 2009

Prázdniny - den 55.

Skvělé. Dnes je 55 den prázdnin. Vstával jsem zase brzy, ale nakonec se mi podařilo usnout, takže ve výsledku byl opravdový budíček po osmé hodině. Nasnídal jsem se, umyl zuby, pokecal s Evou na IM a nasedl na kolo.

Vítr sice foukal i dnes, ale již to nebylo tak hrozné jako včera. Po cestě mě čas od času minul hodně těsně kamion, nicméně žádný mě nesrazil, tak to je v pohodě.

Dojel jsem a zase zaparkoval kolo do kočárkárny ke slečně H. Vyšel na horu, tam jsem si chvíli psal s E na ICQ a poté jsme šli s H nakupovat. První byl na řadě obchod s masem na náměstí. Koupily se 4 párky (nebo něco podobného) a nabrali jsme směr Kaufland. Tam se koupila hromada blbostí. Brambůrky, dobrá vláknina a ještě něco. Jo a u pokladny slečna H neodolala a musela zase kupit čokoládu. Odnesly to chudáci 4 kinder vajíčka. Poté následovala cesta domů, která se nesla v pietním stylu. Za celou cestu ani slovo. (Nuda, ale co. Nebudu nikoho nutit mluvit.)

Doma si slečna H obvázala nohu (prý peroxid vodíku strašně moc štípe). Ještě se na rychlo nabalily věci na cestu a šli jsme do garáže. Respektive já musel jet pro E a N a poté je dovézt ke garáži, kde byla H. Dojeli jsme k H, nafoukal jsem jí kolo, poté se ještě řešilo něco s batohem a mohli jsme vyrazit. Cesta byla dobrá. Jelo se tak průměrně. Rozhodně ne rychle, ale zase ne pomalu. Prostě dobře. Trošku jsme se zpozdili na Pinduli, ale jinak krása. Dojeli jsme na chatu ke slečně E a snažili se tam zprovoznit elektriku. No nějak se nám to nepovedlo, ale co už. Nemůžeme se povést vše. Chvíli jsem poseděl na lavičce, pokecal se slečnou E, nasedl na kolo a jel domů pro dort. No a tak jsem tady a hodlám časem a po čase vyrazit na pouť zpátky.

Žádné komentáře: