úterý 25. srpna 2009

Prázdniny - den 56.

To bylo vstávání. Ještě šero a z temnot spánku mě vytrhl hluk na schodech. Slečna E se valila dolů do přízemí. Celkem dost mě bolela hlava, tak jsem se na ni vykašlal, zachumlal se do peřin a spal dál.

Když už mě nebavilo ležet, vylezl jsem a trošku se protáhl. Hlava pořád bolela, protože jsem předešlý den moc tekutin nevypil. Čaj, minerálka? Prázdná flaška od rumu a vína? Tak dlouho jsem se rozmýšlel, až nakonec volil špatně. E mi uvařila čaj a já zjistil, že takovéto věci se nedají po ránu pít. Obzvlášť ne po ránu, kdy je člověk ještě polomrtvý. Na snídani jsem dojedl část dortu a hned byl den lepší.

Když již všichni vstali, začali jsme hrát „Člověče nezlob se“. Bože to byly nervy. Sice jsem nakonec skončil druhý, ale bylo to fakt na bednu. Prostě ta dvojka tam nechtěla padnout, ani kdyby co bylo.

Po úklidu chatky jsme sedli na kola a jelo se domů. A to bylo asi tak vše, co stojí za zmínku. Jako večer byl fakt brutální. Opitá slečna E, která tam házela šavli, ochutnávka párků, mixování s dortem a hromada průpovídek. Taktové večery by měly být častěji. Minimálně jednou za měsíc bych si to vždycky rád zopakoval.

Doma jsem nakonec nic nedělal. Prostě dorazil papíry z brigády a poté již jen lozil po netu. Když už přišla krize, pustil jsem si Fast & Furious (2009) a tupě tlemil do monitoru. Jako na potvoru to byl navíc nejslabší díl z celé série a tak jsem se nudil dále. Na večer byly na programu nějaké hry na internetu (Orisinal) a to je všechno. Navíc slečna E odešla spát, tak není s kým pořádně psát. Zřejmě to za chvíli zalomím také…

Žádné komentáře: