pátek 28. srpna 2009

Prázdniny - den 58.

Dnes to byl trošku masakr. Vstávat, po akci je vždy trošku těžší než obvykle. Navíc, když vím, že budu muset od rána makat a nebudu stejně stíhat, tak je to navíc velice deprimující.

Vstal jsem, jak mě napadlo. Na snídani byl asi nějaký kus chleba nebo tak něco. Poté následovala zrychlená verze mytí zubů a čtení novinek na internetu. Na nic více už nezbyl čas, jelikož jsem musel sednout na kolo (ne moje kolo, to bylo nepoužitelné) a jet za babičkou dodělat brigádu. Papíry byly rozházeny všude možně a pořádek, který jsem si v nich ze začátku udělal, byl brzy změněn v čirý chaos.

Když už nakonec vše bylo v pořádku, musel jsem jet na poštu a odeslat balík. Opravdu velice zábavná cesta. Všude mokro a kaluže a já navíc musel pospíchat. Na štěstí to šlo u přepážky rychle a tak jsem mohl vyrazit ihned domů a plnit další povinnosti.

Přijel jsem celý zacákaný (bez blatníků to ani jinak nejde) a pořešil něco se slečnou H. Odpoledne jsem ohrál oběd (gulášovka a žemlovka), ještě jsme chvíli poseděli u TV a jelo se zpátky do Kopřivnice. Cesta nebyla pomalá, ale podobala se spíše pohodové jízdě, kdy se občas šláplo do pedálů.

Přijeli jsme, H dala kolo do garáže a já vyrazil co nejrychleji k Rožnovu. No co nejrychleji je sice silný výraz, ale jako jel jsem svižně a celou trasu jsem dal za pouhou hodinu a tři minuty, což je můj nový osobní rekord na cestě zpátky.

Večer už byla nuda. Nebylo co dělat a tak jsem se podíval na pár dílů Simspnů a ještě před půlnocí šel do postele.

Žádné komentáře: