pátek 28. srpna 2009

Prázdniny - den 59.

Probouzení se dnes neslo v poklidném duchu. Pěkně jsem převaloval tam a zpátky, do doby, než mě to přestalo bavit a šel se nasnídat. Hodil jsem do sebe půl krajíce suchého chleba a půl krajíce chleba s medem a zapil to jogurtovým nápojem.

Ráno byla nuda a tak se sedělo u PC. Povídal jsem si s T (rezou) a dalšími lidmi a poté jel v deset hodin nakupovat do města. No nakupovat ne. Spíše donést kliku od kola do opravny, co mi na to řeknou. Přišel jsem do prodejny, ukázal kliku a nadnesl problém. Odpověď: „Tak s tím už nic neuděláme.“ nebyla nikterak překvapující, vzhledem ke skutečnosti, že ta klika upadla již po třetí.

Co mi tedy zbývalo. Musel jsem doběhnout domů a dovézt celé kolo. Venku vedro, dusno, všude prach. Parádní procházka. Hlavně když se jde na otočku a s jednou klikou se jede na kole zpátky do města. Donesl jsem kolo do prodejny, řekl, co a jak a ještě si vybral nové pláště. Sice nebyly zrovna moc levné, ale vypadal moc pěkně. Takový hybrid mezi pláštěm na cesty a do terénu. Na bocích byl klasický hrubý vzorek a uprostřed se klikatí linie se zářezy na bocích a plochým středem, který je určen na silnice. Teď už jen stačí doufat, že to bude i tak dobře jezdit, jak doufám.

Když bylo kolo dořešeno, jelo se ještě na nákup do Billy. To byl totální porod. Nákupy s babama jsou totální humáč. Všechno je neuvěřitelně pomalé, zdlouhavé a neefektivní. Matrix je proti tomu bleskovka. Navíc při výjezdu z parkoviště jsem nemohl jet směrem na světelnou, protože cesta byla zcela ucpaná auty a musel bych čekat dalších deset minut.

Domů jsem se dostal, až když jsem umíral hlady. A to jsem ještě musel vařit oběd (podle mě lepší než síct trávu). Na konec z toho vylezly špagety a zeleninová polévka a byl to dost dobrý oběd (rozhodně až příliš dobrý na mě).

Po zbytek dne dominovala nuda. Nebylo co dělat, čím se zabavit. Na chvíli přišlo S (lanští) a tak se dalo alespoň o něčem pokecat. Sice se to točilo převážně kolem školy, ale byla sranda. Je zajímavé, co všechno se člověk dozví z drbů a povídaček.

Večer už nastala totální krize. Dokonce taková, že jsem byl donucen jít na TV a čučet na Novu. Hrůza. Všude reklamy a film byl přitom průměrný. Ani moc nepomáhalo, že jsem měl NB na klíně a psal si s lidmi. Pořád to bylo o ničem. Naštěstí film už skončil a tak se můžu nudit vesele dál. Už ani nedoufám, že se mi povede se dnes večer zabavit, tak to radši zabalím.

Žádné komentáře: